Research and Development 1/2010-11/project/AngryPigs/memos/04
Auteur: Jesse Liebrand
22 april 2011 09:44:49
Activiteiten en resultaten
We hebben bepaald wat we met de levels gaan doen, en welke smartphone-elementen we in de game gaan verwerken. Deze twee zaken komen aan bod in de presentatie, waar deze week aan gewerkt is. Verder hebben we wat gedetailleerdere concepten bedacht voor de game.
Terugblik
Wat ging goed?
Voortgang naar presentatie.
Wat kan beter?
De verdeling van de programmeertaken is onduidelijk. Dit zorgt voor onnodig oponthoud omdat niet iedereen gemakkelijk aan het werk kan.
Conclusie
Dit is besloten
De naam van de App is veranderd van Picman naar Peckman. Verder zijn er enkele spelementen bedacht die we willen implementeren, zoals powerups. We hebben besloten voor de besturing van het spel de touchscreen van de smartphone te gaan gebruiken.
Planning voor de komende projectweek
Vragen voor de werkbespreking
Zijn onze smartphone-elementen goed genoeg?