Research and Development 1/^Archief/2009-2010/09

Uit Werkplaats
Ga naar: navigatie, zoeken
Bagjoke.jpg

Research and Development 1

Patrick van Bommel
Sjaak Smetsers


 © comments




Logboek

Logboek

Titel Waarover Datum Tijd Wie Wat
Eerste vergadering Brainstormen, uitvinden wat we gaan doen, eerste ontwerp 3 Februari 16:45 - 18:20 Rik, Joshua, Nick Besloten om een spel te maken voor 1000 spelers.
Tweede vergadering Jump 'n Bump gespeeld, beginnen met implementatie prototype, classmodels gemaakt 3 Februari 20:00 - 23:15 Rik, Joshua, Nick Jump 'n Bump gekozen als ons spel, uitgevonden wat voor data er allemaal bij komt kijken.
Presentatie Maken Naam besloten 9 Februari 16:40 - ??:?? Rik, Joshua, Nick Presentatie gemaakt, waarin we wat dingen ook concreter hebben gemaakt, zoals bijv. hoe P2P staat tegen Server/Client.
Doelen en aanpak pilot - 10 Maart 16:30 - 22:30 Rik, Joshua, Nick Besloten om een simpelere versie van de game te maken, veel uitgedacht over hoe synchronisatie plaats moet vinden.
Doelen en aanpak pilot - 14 Maart 21:30 - 00:00 Rik, Joshua, Nick Theorie verder uitgewerkt.
Bespreking -  ?? Maart 15:00 - 21:30 Rik, Joshua, Nick Theorie verder uitgewerkt, besloten om een framework te maken in plaats van een game zodat we meer kunnen focussen op onderzoek naar het netwerkgedeelte in plaats van een leuk fantastisch te gek gave cooliejoelie kickass game maken.
Presentatie maken - 29 Maart 18:30 - 01:30 Rik, Joshua, Nick Tweede presentatie gemaakt, veel besproken. Besloten om er een framework van te maken in plaats van een game.
Github project begonnen - 10 mei 19:00 - 23:00 Rik, Joshua, Nick Begonnen met implementeren van framework. Groot deel van design framework ligt wel vast. begonnen aan TCP connectie
POSIX sockets - 11 mei 21:00 - 23:00 Rik, Joshua, Nick TCP connectie
Serializable - 25 mei 11:00 - 12:30 Joshua, Nick Serializable Interface design
Veel code geklopd - 25 mei 16:00 - 22:00 Rik, Joshua, Nick Mogelijkheid tot data vesrturen en schrijven naar andere computers