Research and Development 1/^Archief/2009-2010/07/Pilot/Te Doen
Uit Werkplaats
< Research and Development 1 | ^Archief | 2009-2010 | 07 | Pilot
Dingen te doen in de Pilot
- Uitzoeken hoe je het beste een normaal terminalvenster krijgt.
- Uitzoeken hoe je op de meest efficiente manier een grid met icoontjes per vierkant weergeeft.
- Uitzoeken hoeveel acties moeten kosten.
- Uitzoeken welke eenheiden er moeten komen en hoe deze te balanceren.
- Uitzoeken welke gebouwen er moeten komen en hoe deze te balanceren.
- Uitzoeken hoe we het beste een turn-based game kunnen maken met taakverdeling (welke classes, enz).
- Uitzoeken hoe je het beste een ingevoerd commando kunt ontcijferen (sscanf?).
Bugs
- De invoer van de co-ordinaten van de commando's hoort te gaan via (x, y) of (x, y, x, y). Momenteel gaat dit andersom. Dus als je "MOVE 1 3 6 8" doet verplaats je nu van (3, 1) naar (8, 6).