Onderzoeksmethoden/2017-18/instructies/fase 2 feedback
Werkwijze
Elektronische feedback
Je geeft een (aangewezen) medestudent feedback op het document 'Onderzoeksplan'. Dat doe je in de vorm van een ingevulde rubric en commentaar bij de tekst. Zorg dat je feedback constructief is: de ontvanger moet er het werk mee kunnen verbeteren.
De rubric vind je verderop. De code voor de werkplaats is als volgt.
{{Ozm/rubric-2017-18-onderzoeksplan |introductie= |onderzoeksvraag= |deelvragen= |opmerkingen-probleemstelling= |aanduiding-relevantie= |redenering= |opmerkingen-verantwoording= |achtergrond= |literatuurgebruik= |samenhang-verantwoording= |samenhang-methode= |publicatieniveau= |titelbeschrijving= |opmerkingen-thkader-literatuur= |beschrijving= |strategie= |dataverzameling= |onderzoekselementen= |validiteit-variabelen= |validiteit-ozelementen= |betrouwbaarheid= |data-analyse= |opmerkingen-methode= |activiteiten= |planning= |opmerkingen-tijdschema= |algemeen= |opmerkingen-algemeen= }}
Je geeft ook feedback op het onderzoeksinstrument. Dat doe je alleen in de vorm van commentaar bij de tekst.
Zie de instructies voor commentaar in de Werkplaats (scrollen!).
Deadline is de dag voorafgaand aan de feedbacksessie, 23:59 uur.
Feedbacksessie
We organiseren groepsgewijze feedbacksessies, waarin (meestal) drie studenten en een docent bij elkaar komen.
Ter voorbereiding heb je één van je medestudenten elektronisch feedback gegeven en het werk van de andere student gelezen.
Zorg dat je tijdens de sessie je werk bij de hand hebt (bijvoorbeeld op een laptop of afdruk).
Voor elke student hanteren we de volgende werkwijze (10 min):
- Bij wijze van aftrap recapituleert de student zijn onderzoeksvraag
- Degene die elektronisch feedback heeft gegeven reageert op het werk: belangrijkste positieve punten en verbeterpunten
- Meelezer reageert
- Docent geeft commentaar en tips
- Discussie voorzover de tijd het toelaat