Requirements Engineering/het werk/werkstuk/2010-11/Groep 04/Openstaande vragen

Uit Werkplaats
Ga naar: navigatie, zoeken

Deze pagia dient ervoor om vragen aan de klant op te stellen. De antwoorden kunnen vervolgens worden toegevoegd.

  1. Niet gesteld
  2. Gesteld
  3. Vraag gerapelleerd
  4. Beantwoord
  5. Terug getrokken
  6. Afgewezen
  7. Verwerkt
Vraag Door (Gebruik 4 tildes) Status Datum (Gebruik 5 tildes) Antwoord Datum (Gebruik 4 tildes)
Wat moet gebeuren als het niet mogelijk is het vereiste aantal spelers in te plannen. Dit ondanks 1 of meerdere telefoon rondes. Edwin de Koning 28 apr 2011 12:56 (UTC) 7 20 mei 2011 11:18 (UTC) vraag 1: dan kunnen er verschillende dingen gebeuren. Het kan zijn dat de opdracht niet doorgaat maar het kan ook zijn dat de inhoud van act aangepast wordt (kleine of grote wijziging van de betrokken rollen) waardoor er vervolgens wel een complete cast te maken valt Niels Braakensiek 29 apr 09:33 (UTC)
Wat moet gebeuren als het niet mogelijk is het vereiste aantal kostuums in te plannen. Dit ondanks 1 of meerdere stroop actie binnen het attelier. Edwin de Koning 28 apr 2011 13:31 (UTC) 4 16 mei 2011 17:12 (UTC) vraag 2: Als kostuums voor een bepaalde datum niet beschikbaar zijn dan kan die act voor die datum niet gepland worden. Dat moet gebeuren op het moment dat er toezeggingen gedaan worden (plaatsen van een optie) en dat wordt op dit moment opgenomen worden in de kostuumplanner. Niels Braakensiek 29 apr 09:33 (UTC)
Hoe moet binnen de spelersplanning worden geselecteerd. Moet hierbij gedacht worden dat via een voorstelling de spelersplanning kan worden gekozen? Moet de mogelijkheid bestaan dat een datum wordt opgegeven? Kan het zijn dat dit een combinatie van beiden moet zijn of bestaan er nog andere ideeën. Edwin de Koning 5 mei 2011 08:20 (UTC) 4 17 mei Ik geloof niet dat ik deze vraag echt begrijp. Gaat dit om de mogelijke toegang tot de spelersplanner? Het punt vanaf waar er toegang tot de spelersplanner nodig hebben is afhankelijk van de basic course of events in je use case. Graag iets meer uitleg over deze vraag als dit geen antwoord op je vraag was. Niels Braakensiek 17 mei 2011 06:38 (UTC)
Wanneer gaat een kantoormedewerker de spelers inplannen? Moet bij een eventueel digitaals systeem een signaal worden gegeven als een bepaalde voorstellingsdatum naderd? Wat is de waarschuwingstermijn. Moet deze termijn wijzigbaar zijn? Dit als blijkt dat de initiële termijn tekort of te lang blijkt te zijn. Edwin de Koning 5 mei 2011 11:10 (UTC) 7 20 mei 2011 11:18 (UTC) Op dit moment geloof ik niet dat er een officiële harde grens bestaat maar er wordt over het algemeen naar gestreefd om voor het plaatsen van de optie ook toezeggingen te hebben van de benodigde (of de meesten) spelers. Wanneer het heel druk is in een periode wordt er strakker aan vastgehouden om bij het plaatsen van de optie ook al toezeggingen te hebben van de spelers omdat je er in een drukke periode minder makkelijk van uit kan gaan dat de gaten nog wel opgevuld kunnen worden uit je spelers bestand omdat er al heel veel naar andere opdrachten gaan. Niels Braakensiek 17 mei 2011 06:38 (UTC)
1