Research and Development 1/2010-11/project/iPwn/tussenpresentatie
Uit Werkplaats
< Research and Development 1 | 2010-11 | project | iPwn
Versie door Judith van Stegeren (overleg | bijdragen) op 31 mei 2011 om 14:15
Inhoud
Presentatie
Doel
(in termen van publiekseisen geformuleerd)
- De spreker moet het publiek overtuigen van het feit dat het project tot een goed einde gaat komen
- De spreker moet het publiek overtuigen dat het eindproduct 'de moeite waard' is.
- De spreker moet behalve informatie geven ook de aandacht trekken d.m.v. het gebruik van visuele middelen om de app te presenteren. Zo kan het publiek een beter beeld krijgen van het eindproduct.
- De spreker moet het publiek niet bombarderen met visueel geweld (roze slides, comic sans, bewegende gifjes, etc.)
Inhoud
(aan de hand van kernuitspraken, begrippen/items)
- Logo
- GUI met google-maps achtige elementen
- probleemstelling
- mogelijke oplossingen
- gekozen oplossing, met uitleg
- verdere stappen en evt. reflectie?
Verhaal
in de vorm van een script, volgens de gekozen scriptstijl: variërend van een puntsgewijze leidraad voor de spreker tot een uitgeschreven verhaal)
Puntsgewijze leidraad
Presentatieplan voor CampNav
Deel 1: presentatie van de al gemaakte onderdelen
- Logo
- Maken
- gui met google-maps achtige interface?
- Opzoeken images en apple-achtig iets maken
Deel 2: probleemstelling en oplossing
- probleemstelling
- Representatie Huygensgebouw, zodat het niet teveel geheugen kost en de gebruiker toch weet wat hij moet doen
- mogelijke oplossingen
- Algoritme van Dijkstra
- Algoritme dat gebruikmaakt van de logische opbouw van het huygensgebouw
- Evaluatie oplossingen
- Dijkstra
- Graaf, beginknoop, lijst van buren en verkende knopen > kortste pad algoritme van
- Is O(n) en wij vermoedden dat het ten kostte zou gaan van het geheugen van de android
- NiVi
- Navigeren op basis van lokaalnummers (gebouw, verdieping, vleugel, lokaal)
- Minder complex
- Precies genoeg
- Focus op Huygensgebouw
- Dijkstra
- gekozen oplossing, met uitleg
- snel
- weinig geheugen
- geen overbodige informatie
- app komt op tijd af
Deel 3: wat er komen gaat
- verdere stappen en evt. reflectie?