Research and Development 1/2010-11/project/AppArt/Eindverslag/Onderzoeksinstrumenten

Uit Werkplaats
< Research and Development 1‎ | 2010-11‎ | project‎ | AppArt‎ | Eindverslag
Versie door Elmar Dongelmans (overleg | bijdragen) op 1 jul 2011 om 20:43
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Ga naar: navigatie, zoeken

De gebruikte onderzoeksinstrumenten

Observatie

Let op de volgende punten:

* Eerst instrueren
* Opdrachten:
  1. Smeer een boterham 
  2. Drink bierglas leeg
  3. Bekijk de andere mogelijkheden en benoem die
* Navigatie (hoe snel heeft proefpersoon alles door)
* Noteer vragen van proefpersoon over werking (hardop denken)


Vragenlijst

  • Voelt de besturing intuïtief aan? Zo nee, wat voelt er niet goed aan? Zo ja, heb je tips voor verbetering?
  • Per minigame: Is het spel leuk? Biedt het genoeg uitdaging? Begrijp je wat je moet doen?
  • Kun je het doel van de applicatie uitleggen?