Research and Development 1/2010-11/project/Alpha Apps/memos/07

Uit Werkplaats
< Research and Development 1‎ | 2010-11‎ | project‎ | Alpha Apps‎ | memos
Versie door Alper Aslan (overleg | bijdragen) op 28 mrt 2011 om 13:11
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Ga naar: navigatie, zoeken
Bagjoke.jpg

Research and Development 1

Patrick van Bommel
Sjaak Smetsers


 © comments



Auteur: Alper Aslan

28 maart 2011 12:11:54



Activiteiten en resultaten

Al een klein deel van onze game met tijdelijke naam Schpooter, te vinden op http//public.me.com/a.aslan

Terugblik

Wat ging goed?

Het implementeren van de codes in Unity gaat best goed. Er zijn al heel wat basis concepten en kernen uitgewerkt in Javascript. Ook de voorzieningen van de 3D modellen gaan goed.

Wat kan beter?

Eigenlijk lopen we al een beetje voor op schema, dus nja alles kan altijd beter, dus hier is niet veel aan toe te voegen.

Conclusie

Dit is besloten

We hebben net een beetje een testfase gehad met Unity voor standalone, maar nu gaan we beginnen met bouwen voor iOS. Dus dit wordt dan uiteindelijk echt ons product.

Planning voor de komende projectweek

Deze week gaan we proberen de touch functie's te coderen. Tot nu toe werd de besturing alleen door toetsen bestuurd. Nu gaan we kijken of het gaat lukken om dit met touch te doen.

Vragen voor de werkbespreking

Hoe lang het duurt voordat we een iOS licentie krijgen, zodat we straks deze touch functie echt kunnen testen.

Bijlagen

{{{Bijlagen}}}