Research and Development 1/2010-11/project/Alpha Apps/memos/06

Uit Werkplaats
< Research and Development 1‎ | 2010-11‎ | project‎ | Alpha Apps‎ | memos
Versie door Alper Aslan (overleg | bijdragen) op 18 mrt 2011 om 11:33
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Ga naar: navigatie, zoeken
Bagjoke.jpg

Research and Development 1

Patrick van Bommel
Sjaak Smetsers


 © comments



Auteur: Alper Aslan

18 maart 2011 10:33:12



Activiteiten en resultaten

Presentatie gehouden over onze pilot fase. Verder hebben we besloten om met Unity3D te gaan werken en daarbij een soort van retro 2D/3D SpaceShooter te ontwikkelen voor een smartphone. Met een vernieuwend gameconcept om het spel aantrekkelijk te houden. Een extern persoon helpt ons mee met het grafisch 3D ontwerpen.

Terugblik

Wat ging goed?

-

Wat kan beter?

De presentatie ging niet zo goed, omdat ik geen VGA kon aansluiten op mijn laptop. Ik had dus die van Patrick moeten gebruiken waarbij er compability issues ontstonden met powerpoint. Ook kon ik geen Demo laten zien van Unity3D.

Conclusie

Dit is besloten

Een mailtje sturen naar Unity voor aanvraag licensie.

Planning voor de komende projectweek

We gaan deze week de PID inleveren. Daarna een taakverdeling. En een planning met deadlines om hard te werken aan ons geweldige idee.

Vragen voor de werkbespreking

Aanvraag iOS licentie? Hoe maak je een extra beveilig pagina aan?

Bijlagen

{{{Bijlagen}}}