Research and Development 1/2010-11/project/Minerva/memos/14

Uit Werkplaats
< Research and Development 1‎ | 2010-11‎ | project‎ | Minerva‎ | memos
Versie door Fenno Vermeij (overleg | bijdragen) op 22 jun 2011 om 11:36 (Nieuwe pagina aangemaakt met '{{RD1/memo |auteur=Fenno Vermeij Robin Smit Jan Schmidt |activiteiten en resultaten= We hebben JSON geimplementeerd, en we kunnen nu automatish objecten serializen e…')
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Ga naar: navigatie, zoeken
Bagjoke.jpg

Research and Development 1

Patrick van Bommel
Sjaak Smetsers


 © comments



Auteur: Fenno Vermeij Robin Smit Jan Schmidt

22 juni 2011 10:36:55



Activiteiten en resultaten

We hebben JSON geimplementeerd, en we kunnen nu automatish objecten serializen en deserializen. Ook kunnen we nu heel makkelijk java array representeren als JSON objecten.

We hebben ook nog meer aan de spelregels gewerkt, we hebben uiteindelijk een paar belangrijke punten besloten: -De speler verliest als zijn plaza kapot is -het plaza is waar je hero's traint/huist, de barrack is waar je legers traint, de village is voor villagers -om resources te krijgen stuur je villagers naar forests of mines. (forest = hout, mine = steen)

Terugblik

Wat ging goed?

De server communicatie gaat nu veel beter

Wat kan beter?

Conclusie

Dit is besloten

Planning voor de komende projectweek

Vragen voor de werkbespreking

Bijlagen

{{{Bijlagen}}}