Research and Development 1/^Archief/2009-2010/09
Uit Werkplaats
< Research and Development 1 | ^Archief | 2009-2010
Versie door Erik Barendsen (overleg | bijdragen) op 2 feb 2011 om 09:39 (Research and Development 1/Projecten/09 hernoemd naar Research and Development 1/^Archief/2009-2010/09)
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Logboek
Logboek
Titel | Waarover | Datum | Tijd | Wie | Wat |
---|---|---|---|---|---|
Eerste vergadering | Brainstormen, uitvinden wat we gaan doen, eerste ontwerp | 3 Februari | 16:45 - 18:20 | Rik, Joshua, Nick | Besloten om een spel te maken voor 1000 spelers. |
Tweede vergadering | Jump 'n Bump gespeeld, beginnen met implementatie prototype, classmodels gemaakt | 3 Februari | 20:00 - 23:15 | Rik, Joshua, Nick | Jump 'n Bump gekozen als ons spel, uitgevonden wat voor data er allemaal bij komt kijken. |
Presentatie Maken | Naam besloten | 9 Februari | 16:40 - ??:?? | Rik, Joshua, Nick | Presentatie gemaakt, waarin we wat dingen ook concreter hebben gemaakt, zoals bijv. hoe P2P staat tegen Server/Client. |
Doelen en aanpak pilot | - | 10 Maart | 16:30 - 22:30 | Rik, Joshua, Nick | Besloten om een simpelere versie van de game te maken, veel uitgedacht over hoe synchronisatie plaats moet vinden. |
Doelen en aanpak pilot | - | 14 Maart | 21:30 - 00:00 | Rik, Joshua, Nick | Theorie verder uitgewerkt. |
Bespreking | - | ?? Maart | 15:00 - 21:30 | Rik, Joshua, Nick | Theorie verder uitgewerkt, besloten om een framework te maken in plaats van een game zodat we meer kunnen focussen op onderzoek naar het netwerkgedeelte in plaats van een leuk fantastisch te gek gave cooliejoelie kickass game maken. |
Presentatie maken | - | 29 Maart | 18:30 - 01:30 | Rik, Joshua, Nick | Tweede presentatie gemaakt, veel besproken. Besloten om er een framework van te maken in plaats van een game. |
Github project begonnen | - | 10 mei | 19:00 - 23:00 | Rik, Joshua, Nick | Begonnen met implementeren van framework. Groot deel van design framework ligt wel vast. begonnen aan TCP connectie |
POSIX sockets | - | 11 mei | 21:00 - 23:00 | Rik, Joshua, Nick | TCP connectie |
Serializable | - | 25 mei | 11:00 - 12:30 | Joshua, Nick | Serializable Interface design |
Veel code geklopd | - | 25 mei | 16:00 - 22:00 | Rik, Joshua, Nick | Mogelijkheid tot data vesrturen en schrijven naar andere computers |