Domeinmodellering/2010-11/Casus/Deelopdracht 2/1 Werkplaats Instructies

Uit Werkplaats
< Domeinmodellering‎ | 2010-11‎ | Casus‎ | Deelopdracht 2
Versie door Engelbert Hubbers (overleg | bijdragen) op 7 sep 2012 om 13:06 (Nieuwe pagina aangemaakt met '<noinclude>{{contents | showcomments=no}}</noinclude> {| cellpadding=10 | bgcolor=pink | # Als je dit nog niet gedaan hebt, maak eerste je dossier aan. Zie: [[:Catego...')
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Ga naar: navigatie, zoeken

Domeinmodellering
BCFA-IPI004




  1. Als je dit nog niet gedaan hebt, maak eerste je dossier aan. Zie: Categorie:dossier FAQ. Je maakt dus je eigen gebruikerspagina, een jaarpagina indien nog niet geschied, en een cursuspagina.
  2. Ga naar Speciaal:Mypage/2010-11/Domeinmodellering/Casus2/Opdracht
  3. Kopieer precies de volgende code naar de pagina:
[[Categorie:ACCESS ~~~]]
[[Categorie:ACCESS Ger Paulussen]]
[[Categorie:ACCESS Theo van der Weide]]

[[Titel::Casus2_Opdracht| ]]
[[Cursus::Domeinmodellering| ]]
[[Academisch jaar::2010-11| ]]

== Uitwerking Casus deelopdracht 2==
[[Auteur::Gebruiker:~~~| ]]
[[Auteur::Gebruiker:vul hier 2e groepslid in| ]]
[[Auteur::Gebruiker:vul hier 3e groepslid in| ]]
[[Categorie:ACCESS tweede groepslid]]
[[Categorie:ACCESS derde groepslid]]
[[Studie::nog niet ingevuld| ]]
[[Percentage::0| ]]
[[Status::bezig| ]]

  1. Ga naar Speciaal:Mypage/2010-11/Domeinmodellering/Casus2/Reflectie
  2. Kopieer precies de volgende code naar de pagina:
[[Titel::Casus2_Reflectie| ]]
[[Cursus::Domeinmodellering| ]]
[[Academisch jaar::2010-11| ]]

== Casus deelopdracht 2: Reflectie en eigen vragen ==
[[Auteur::Gebruiker:~~~| ]]
[[Auteur::Gebruiker:vul hier 2e groepslid in| ]]
[[Auteur::Gebruiker:vul hier 3e groepslid in| ]]

[[Studie::nog niet ingevuld| ]]
[[Remark::nog niet ingevuld| ]]

<br />'''a) jullie reflectie'''


<br />'''b) jullie discussie-bijdrage/verzoek'''


  1. Neem deze pagina voor alle zekerheid ook op in je volglijst. Het kan zijn dat de structuur nog eens verandert of de uitleg uitgebreid wordt.