Research and Development 1/2010-11/project/Alpha Apps/memos/09

Uit Werkplaats
< Research and Development 1‎ | 2010-11‎ | project‎ | Alpha Apps‎ | memos
Versie door Alper Aslan (overleg | bijdragen) op 26 apr 2011 om 17:13
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Ga naar: navigatie, zoeken
Bagjoke.jpg

Research and Development 1

Patrick van Bommel
Sjaak Smetsers


 © comments



Auteur: Alper Aslan

26 april 2011 16:13:57



Activiteiten en resultaten

Een homing target waarbij een object naar ingestelde accuracy een target volgt. Daarnaast heb ik een stukje code om het spel te pauzeren. En ik heb ook een Developing Guide opgesteld, deze staat online, en hierin staat beschreven hoe wij systematisch te werk gaan. Rafael heeft een aantal ontwerpen voor zijn wapen script en ook een aantal schetsen

Terugblik

Wat ging goed?

Ik heb samen met Paul gewerkt aan wat meer modellen voor de vijanden. Hier komt steeds een AI in; zoals de homing target.

Wat kan beter?

Van Martijn heb ik niks gehoord. Wil graag meer communicatie hierin.

Conclusie

Dit is besloten

Vanaf nu wordt er strak aan de protocol van de Developing Guide gehouden. Iedereen volgt deze netjes na.

Planning voor de komende projectweek

De schetsen van Rafael moeten worden opgestuurd naar Paul, zodat hij dit kan modelleren. Verdere uitwerking van deze scriptie. Ik moet zelf nog de populatie inrichten en de logica hiervan, wat betreft de spawn tijd. Van Martijn verwacht ik een aantal concepten en ideeen van de Interface. Levensmeter, score, tijd, een intromenu, een startmenu etc.

Vragen voor de werkbespreking

{{{vragen}}}

Bijlagen

{{{Bijlagen}}}