Research and Development 1/2010-11/project/Alpha Apps/memos/08

Uit Werkplaats
< Research and Development 1‎ | 2010-11‎ | project‎ | Alpha Apps‎ | memos
Versie door Alper Aslan (overleg | bijdragen) op 22 apr 2011 om 19:56
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Ga naar: navigatie, zoeken
Bagjoke.jpg

Research and Development 1

Patrick van Bommel
Sjaak Smetsers


 © comments



Auteur: Alper Aslan

22 april 2011 18:56:29



Activiteiten en resultaten

Onze Software Design Document staat online, zoals gewoonlijk op de pagina http://public.me.com/a.aslan Daarnaast hebben we de touch implementatie, maar we weten nog niet of dit daadwerkelijk werkt.

Terugblik

Wat ging goed?

Naar mijn weten alleen de touch besturing.

Wat kan beter?

Meer tempo, en meer bijeenkomsten! We moeten echt eens wat vaker bij elkaar zijn en hieraan werken conform onze ideeen en uitwerkingen over het concept van het spel.

Conclusie

Dit is besloten

Er is nog niks besloten, ik heb het met Rafael over gehad dat we een strak plan moeten hebben op papier waar we aan ons moeten houden. Dit zou wellicht de PID kunnen zijn, maar die is niet goed afgewerkt. Ik was hem ook vergeten te herkansen, ik geloof dat uiterste inleverdatum 19 april was.

Planning voor de komende projectweek

Verdere uitbreiding van het spel, slimmere AI, meer populatie, meer modellen bij Paul aanvragen, want hij wacht ook gewoon op instructies. Er moet meer vaart in het ontwerpen van het spel, want de punten systeem wordt nog best een uitdaging. We moeten eerst het spel schematisch afronden en in werking hebben op een iPhone

Vragen voor de werkbespreking

Wachten op de licentie. En vragen over de usecase, en software design document. Ik weet niet of ik het goed heb gemaakt.

Bijlagen

{{{Bijlagen}}}