Research and Development 1/2010-11/project/AngryPigs/memos/04

Uit Werkplaats
< Research and Development 1‎ | 2010-11‎ | project‎ | AngryPigs
Versie door David van Oorsouw (overleg | bijdragen) op 22 apr 2011 om 10:44
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Ga naar: navigatie, zoeken
Bagjoke.jpg

Research and Development 1

Patrick van Bommel
Sjaak Smetsers


 © comments



Auteur: Jesse Liebrand

22 april 2011 09:44:49



Activiteiten en resultaten

We hebben bepaald wat we met de levels gaan doen, en welke smartphone-elementen we in de game gaan verwerken. Deze twee zaken komen aan bod in de presentatie, waar deze week aan gewerkt is. Verder hebben we wat gedetailleerdere concepten bedacht voor de game.

Terugblik

Wat ging goed?

Voortgang naar presentatie.

Wat kan beter?

De verdeling van de programmeertaken is onduidelijk. Dit zorgt voor onnodig oponthoud omdat niet iedereen gemakkelijk aan het werk kan.

Conclusie

Dit is besloten

De naam van de App is veranderd van Picman naar Peckman. Verder zijn er enkele spelementen bedacht die we willen implementeren, zoals powerups. We hebben besloten voor de besturing van het spel de touchscreen van de smartphone te gaan gebruiken.

Planning voor de komende projectweek

  • implementeren van biggen
  • uitwerken van level designs
  • uitwerken van concepten voor gameplay

    Vragen voor de werkbespreking

    Zijn onze smartphone-elementen goed genoeg?

    Bijlagen

    {{{Bijlagen}}}