Beweren en bewijzen/supplement/planning (voor docenten)/responsie/04

Uit Werkplaats
< Beweren en bewijzen‎ | supplement‎ | planning (voor docenten)
Versie door Hanno Wupper (overleg | bijdragen) op 8 mrt 2009 om 16:19 (Nieuwe pagina: # Problemen en vragen? # Begripsontwarring (gele kader op Beweren en bewijzen/de zuilen/Formalisering/4. Correctheidsstelling): wat kan men bewijzen en wat niet? # Wie heeft een b...)
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Ga naar: navigatie, zoeken
  1. Problemen en vragen?
  2. Begripsontwarring (gele kader op Beweren en bewijzen/de zuilen/Formalisering/4. Correctheidsstelling): wat kan men bewijzen en wat niet?
  3. Wie heeft een bestaand apparaat uitgebreid op de oefenpagina? - samen bekijken
  4. Wie heeft een interessant, complex apparaat?
    1. Klopt de notatie? Kunnen we het lezen?
    2. Zijn de fenomenen meetbaar?
    3. Kloppen de voegtekens? (of vs. implicatie)
    4. Zijn we het ermee eens?
  5. Voorbeelden voor kabeltjes
  6. Correctheidsstelling
    1. Quality check: kanonieke vorm van de stelling
    2. Quality check: of vs. implicatie
  7. Bewijs