Beweren en bewijzen/supplement/planning (voor docenten)/responsie/04
Uit Werkplaats
< Beweren en bewijzen | supplement | planning (voor docenten)
Versie door Hanno Wupper (overleg | bijdragen) op 8 mrt 2009 om 16:19 (Nieuwe pagina: # Problemen en vragen? # Begripsontwarring (gele kader op Beweren en bewijzen/de zuilen/Formalisering/4. Correctheidsstelling): wat kan men bewijzen en wat niet? # Wie heeft een b...)
- Problemen en vragen?
- Begripsontwarring (gele kader op Beweren en bewijzen/de zuilen/Formalisering/4. Correctheidsstelling): wat kan men bewijzen en wat niet?
- Wie heeft een bestaand apparaat uitgebreid op de oefenpagina? - samen bekijken
- Wie heeft een interessant, complex apparaat?
- Klopt de notatie? Kunnen we het lezen?
- Zijn de fenomenen meetbaar?
- Kloppen de voegtekens? (of vs. implicatie)
- Zijn we het ermee eens?
- Voorbeelden voor kabeltjes
- Correctheidsstelling
- Quality check: kanonieke vorm van de stelling
- Quality check: of vs. implicatie
- Bewijs