Op eigenschap zoeken
Deze pagina biedt een eenvoudige bladerinteractie voor het vinden van entiteiten met een eigenschap met een bepaalde waarde. Andere beschikbare zoekinteracties zijn de zoekpagina voor pagina-eigenschappen en de querybouwer.
Lijst van resultaten
- Gebruiker:Max Leijtens/2016-17/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksplan + (Invloed van laptops op vaardigheden van leerlingen op middelbare scholen)
- Gebruiker:Max Leijtens/2016-17/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksidee + (Invloed van laptops op vaardigheden van leerlingen op middelbare scholen)
- Gebruiker:Roelf Leenders/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksplan + (Invloed van leerstijlen op Rapid Game Creation)
- Gebruiker:Bart Veldhuizen/2016-17/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksplan + (Invloed van obfuscatie-methode op de levensduur van kwaadaardige code.)
- Gebruiker:Rafael Alejandro Imamgiller/2012-13/Onderzoeksmethoden/Operationalisatie + (Invloed van smartphones op studieprestaties)
- Gebruiker:Rafael Alejandro Imamgiller/2012-13/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksinstrument + (Invloed van smartphones op studieprestaties en leergedrag)
- Gebruiker:Rafael Alejandro Imamgiller/2012-13/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksplan + (Invloed van smartphones op studieprestaties en leergedrag)
- Gebruiker:Tom van Brienen/2013-14/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksinstrument + (Invloed van social media op de strategie van bedrijven.)
- Gebruiker:Jolein Kluten/2015-16/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksplan + (Inzet spelelementen bij organisatieverandering)
- Gebruiker:Jolein Kluten/2015-16/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksidee + (Inzet spelelementen bij organisatieverandering)
- Gebruiker:Sjors Kregting/2009-10/Onderzoeksmethoden + (Is de kwaliteit van een digitale camera vergelijkbaar met de camera van een mobiele telefoon)
- Research and Development 1/2012-13/projecten/ITapp/Usability Veslag + (JJM RUTweedaagse)
- Gebruiker:Ramon van Os/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksplan + (Kernmotivaties voor online en offline gaming)
- Gebruiker:Ramon van Os/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksinstrument + (Kernmotivaties voor online en offline gaming)
- Gebruiker:Randy Wanga/2016-17/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksidee + (Keyloggers detecteren)
- Gebruiker:Randy Wanga/2016-17/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksplan + (Keyloggers detecteren)
- Gebruiker:Bram Geurts/2016-17/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksplan + (Koffiebrand algoritme)
- Gebruiker:Marvin van Bekkum/2016-17/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksplan + (Komende privacywetgeving ism. het internet of things)
- Gebruiker:Harm de Wit/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksplan + (Kwaliteit van App Stores en Onafhankelijke Online Verkoop)
- Gebruiker:Jonathan Seesink/2014-15/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksinstrument + (Kwaliteit van interactie)
- Gebruiker:Rob Thijssen/2010-11/Onderzoeksmethoden + (Kwaliteiten van gamers)
- Gebruiker:Judith van Stegeren/2012-13/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksinstrument + (L2-acquisition with CALL)
- Gebruiker:Elmar Dongelmans/2012-13/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksvraag + (Laadtijden en reactiesnelheid van mobiele applicaties)
- Gebruiker:Elmar Dongelmans/2012-13/Onderzoeksmethoden/Operationalisatie + (Laadtijden van mobiele applicaties)
- Gebruiker:Paul Huberts/2012-13/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksvraag + (Laptop vs Tablet gebruik)
- Gebruiker:Charlie Gerhardus/2013-14/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksidee + (Lasten en lusten van een Object Georiënteerd ontwerp.)
- Gebruiker:Feike Geerts/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksvraag + (Learnability en tekstverwerkers)
- Gebruiker:Roelf Leenders/2011-12/Onderzoeksmethoden/Operationalisatie + (Leerstijlen in Rapid Game Creation)
- Gebruiker:Roelf Leenders/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksvraag + (Leerstijlen in Rapid Game Creation)
- Gebruiker:Roelf Leenders/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksinstrument + (Leerstijlen in Rapid Game Creation)
- Gebruiker:Tom de Ruijter/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksvraag + (Leiderschapsvaardigheden en het spelen van MMORPG's)
- Gebruiker:Tom de Ruijter/2011-12/Onderzoeksmethoden/Operationalisatie + (Leiderschapsvaardigheden en het spelen van MMORPG's)
- Gebruiker:Tom de Ruijter/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksinstrument + (Leiderschapsvaardigheden en het spelen van MMORPG's)
- Gebruiker:Tom de Ruijter/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksplan + (Leiderschapsvaardigheden en het spelen van MMORPG's)
- Gebruiker:Michel Droste/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksplan + (Leren & ICT)
- Gebruiker:Michel Droste/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksinstrument + (Leren & ICT)
- Gebruiker:Michel Droste/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksvraag + (Leren & ICT)
- Gebruiker:Michel Droste/2011-12/Onderzoeksmethoden/Operationalisatie + (Leren & ICT)
- Gebruiker:Peter Maandag/2011-12/Onderzoeksmethoden/Operationalisatie + (Leren & ICT)
- Gebruiker:Peter Maandag/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksinstrument + (Leren & ICT)
- Gebruiker:Peter Maandag/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksplan + (Leren & ICT)
- Gebruiker:Stein Keijzers/2011-12/Onderzoeksmethoden/Operationalisatie + (Leren & ICT)
- Gebruiker:Stein Keijzers/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksinstrument + (Leren & ICT)
- Gebruiker:Stein Keijzers/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksplan + (Leren & ICT)
- Gebruiker:Hans Harmannij/2011-12/Onderzoeksmethoden/Operationalisatie + (Leren en ICT)
- Gebruiker:Hans Harmannij/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksvraag + (Leren en ICT)
- Gebruiker:Manu Drijvers/2011-12/Onderzoeksmethoden/Operationalisatie + (Leren en ICT)
- Gebruiker:Manu Drijvers/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksplan + (Leren en ICT)
- Gebruiker:Manu Drijvers/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksvraag + (Leren en ICT)
- Gebruiker:Martijn Terpstra/2012-13/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksvraag + (Leren en ICT)
- Gebruiker:Martijn Terpstra/2011-12/Onderzoeksmethoden/Onderzoeksvraag + (Leren en ICT)